Falcon 180 - gyakorlati tapasztalatok

Következzen egy gyors poszt, amolyan keepalive, a Falcon 180-al szerzett tapasztalatokból.

imag0147.jpg

A géphez kapott 36mm-es lábakat érdemes kicserélni ezekre a tartósabbakra, mert a gyáriak úgy törnek mint a ropi. Én 25mm-eseket vettem, és 10mm-es M3 csavarokkal rögzítettem. Ugyanezen távtartók faján teszik a dolgukat a másik versenygépemen, egy Emax NightHawk pro 280-on. Erről nem írok tesztet, mert Jackal talán még a tervezők születési számát is felkutatta.

20160710_211059.jpgA gyári láb úgy törik mint a ropi

A vezérlő kábelgombolyagát fel lehet számolni, ha PPM vagy SBUS vevőt használunk. Nem kell semmit elvágni, egy vékony tűvel elég a kábelkorbács 1,25mm-es Molex csatlakozójának fehér műanyag nyelvét megemelni, és kihúzni a nem kívánt vezetéket.

20160702_171952.jpg

Baloldalt az eltávolított vezetékek, jobboldalt a három megmaradt vezeték a PPM / IBUS vevőhöz, ami az esetemben egy FlySky iA6B

És végül, de nem utolsósorban, amennyiben el akarjuk ereszteni a Zöld Manóban lakozó fenevadat, akkor biza 4S akkura lesz szükség. Mákunkra a Dinogy 4S 1500mAh 65C akkuja pont passzol az akkutartóba. Az 1300mAh sajnos túl széles. :(

imag0144.jpg

 

Egyelőre ennyi. Kellemes nyarat, jó kopterezést!