Fekete pénteki apdét

Szevasztok!

Az utóbbi pár napban eléggé sok minden történt velem, egy ideig lesz miről blogolnom. Vettem egy csupaszárny röpcsit, kiégettem az Emax Nighthawk 280 pro-m alaplapját, az átépített X1-em felraktam egy fára, kipróbáltam az Eachine Gemini töltőt meg a KingKong mikrokamerát. A NightHawkot újraépítem, de ezúttal kap erősebb ESC-eket, GPS-t és SP F3-at, a CleanFlight helyett pedig iNAV-ot. A CF gyorstalpalóról sem feledkeztem el, folyamatosan adagolom az új részeket.

Ja, igen, fekete péntek.

Egy ideje már piszkálta a csőrömet a Liftoff. Mivel most 20 euró helyett 14-ért vágják az egyszeri kopterezőhöz, nem volt mit tenni, meg kellett vennem. Aki szintén így tenne, itt a Steam link. Ennek örömére rákötöttem az i6 távomat a PC-mre, de elfelejtettem elhozni az analóg kábelt, így egy PPM vevővel oldottam meg. Ami a legjobb, hogy mostmár drótnélküli a kapcsolat. Ebből kb. holnap, holnapután lesz bejegyzés.

Maga a játék egyelőre nagyon tetszik, így másfél óra után. Még nincs teljesen kész, de így is elég szórakoztató.

Banggood-on meg fullba tolják a fekete pénteket. Én vettem egy Realacc mikro kamerát is mert tervezek egy 2S Tiny Whoopot építeni.

Ja, meg van csomagkapkodós játék mobilra, amivel 10%-ot lehet szerezni a kínai raktárból és 15%-ot az európaiból. Aki játszani akar, az scannelje be az alábbi QR kódot vagy kattintson ide mobilon, mert PC-n nem megy.

Egyelőre ennyit, mert hív a barátnőm. És mint tudjuk ez olyan mint a hasmenés vagy a halál. Ha menni kell, akkor menni kell.

Stay tuned folks!