MJX BUGS 6 VIDEÓTESZT - 2. RÉSZ és háztáji apdét Kopter Géza portájáról

Akkor kezdjük Kopter Géza háztáji apdétjével

Újra kapható a Runcam 3, találtam 20%-os kupont FPV cuccokra, Banggood meg küldött a követőimnek exkluzív 10%-os kupont RC cuccokra - (11annvrc10%)  Ezekről több infót találtok a FB falamon.

Elkészült az MJX BUGS 6-os videótesztem második része. A Videopad-al jól megszenvedtem, de elkészült. :)

A Videopad-et kukáztam, nekiálltam a Lopakodrón videóját szerkeszteni Lightworks-el. Mint kiderült, a free verzió csak max. 720p-ben enged menteni, ami a YT hülye felbontáshoz kötött bitrate algoritmusa miatt édeskevés. Prohardverről mobbo szólt a DaVinci Resolve-ról, ami akár 4k-ban is enged menteni az ingyenes verziójában. Neki is álltam ezt is megtanulni és újraalkotni a Lopakodrónos videót. A VSDC-vel együtt ez már a 4. videószerkesztő szoftver. Tegnap Ma olyan hajnali egykor kapcsolt, hogy ötkor kelek melóba, így a Z-84 videót lejegeltem. Nagyon kezd ennek a projetnek már Duke Nukem Forever szaga lenni.
A további kérdésekre, hogy mikor lesz kész, csak annyit tudok mondani: When it's done! :P