Hogyan irányítsuk a szimulátorokat kedvenc RC távirányítónkkal 4. rész

RC távirányítóval játszani mobilon?

Amikor már azt hittem, hogy az előző három blogposztban már mindent kitaglaltam, Arti1 a PH fórumon felvetette, hogy vajon lehetséges-e az RC távirányítót mobilra kötni. Az FPV Freerider Androidos verziójában van joystick támogatás, ígyhát elkezdtem kutatni a témában. Sikerült kiderítenem, hogy a legtöbb OTG-re képes mobil támogatja a jól ismert 22 in 1 joystick emulátor kütyüt, amit ezen cikkfolyam első részében már taglaltam.

imag0181.jpg

Mivel a távot az USB kütyüvel összekötő kábelt 70 kilométerre hagytam, úgy gondoltam, hogy az összeköttetést megoldom drót nélkül, az első részben gyártott PPM vevővel. Jelentem, a Freerider mobilon gond nélkül veszi táv jelét. Egyetlen titok van, hogy "2. G5-G7 Above" állásba kell állítani az USB dugaszt.

Még annyit hozzátennék, hogy kiderült, a piros JST dugasz perfektül illeszkedik az ia6b rádióvevő tüskéibe, ami nem is eszik sokat. Egy, a repülésre már alkalmatlan U807 akku is 4 órán keresztül képes etetni a vevőnket. Azzal ne zavartassuk magunkat, hogy a képeken egy Dromida Ominus akku látható, mivel egy kutya, izé, akkumulátor. :D Vigyázzunk a polaritásra, a tüskesor közepe a pozitív, míg az alja a negatív. (az akkunál a piros a +, a fekete a - )

Messziről jött ember azt mond amit akar, ígyhát itt a bizonyíték:

Foglaljuk tehát össze mire lesz szükségünk, ha RC távirányítóval akarunk szimezni a mobilunkon:
1. OTG képes mobil
2. OTG kábel
3. 22 in 1 RC joystick emuláló kütyü
4. Trainer porttal ellátott RC távirányító, pl. FlySky i6
Ha drót nélkül akarunk szimezni, ezen kívül még:
5. PPM RC vevő, pl. FlySky FS-iA6B
6. RC vevő - jack kábel és valamilyen táp az RC vevőnek.

Mellesleg az megvan, hogy a Quanum V2 pro FPV headsethez vehető upgrade kit, amivel az okostelónkat használhatjuk kijelzőnek? :D

A fotók a HobbyKingről származnak

Ezen kívül az újabb okostévékre drót nélkül átlőhetjük okostelefonunk képét hála a Miracastnak?

Ha tetszett a bejegyzés dobj egy lájkot YouTubeon vagy Facebookon! Köszi!