JJRC X1 payload test

Avagy mennyit képes megemelni a repülő disznó

A gép alapjáraton is elég erősnek tűnt az 1300mAh akkujával. Olyan érzésem volt, hogy ezt bizony még lehet pakolni. Sajnos megint nem bírtam magammal, így addig FPV-ztem, míg lemerítettem az összes nagyobb akkumat, és nem maradt csak a 700mAh, ami majdnem fele kapacitású a gyárinak. Mindegy, gondoltam kipróbálom, hogy a 700mAh akkuval meg bírja-e emelni az 1500mAh 3S 30C akkumat, amit az FPV szemüvegben használok. A Banggood szerint ez 115g, egy Xiaomi Yi meg kb. 70.

IMAG0097

Felemelte gond nélkül. Mondom, mit bírhat még, felfogattam még egy 700mAh akksit ami 40g többletsúlyt jelentett..

IMAG0098

Ezt is elbírta. Nem hiszitek, itt a videó:


Nem annyira sportos, de nem kezdett megállíthatatlan süllyedésbe (VRS - Vortex Ring State). És mindezt egy vacak 700mAh 2S akkuval. No, erre varrjon gombot a kedves olvasó! :)

Címkék: teszt X1 JJRC